השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418
מבצע טלאופיס

מוקד שירות למכללות

כיום, כל עסק וגורם מקצועי אחר שמכבד את עצמו, ישתמש במוקד שירות לעסק שלו. מטרת מוקד השירות היא ייעול ושיפור השירות אל מול הלקוח. מוקדי שירות כיום חולשים על המשק במגוון וריאציות שונות, החל ממוקדי שירות טלפוניים, מוקדי שירות אינטרנטיים, צ'אט ועוד. על מנת לייעל את צורת השירות, כל עסק חייב לדאוג להתאים את עצמו ללקוח.

מוקד שירות- מתאים לכל עסק?

כיום, אנו עדים לכך שכמעט כל גוף עסקי מחזיק מוקד שירות כזה או אחר. דפים מקצועיים בפייסבוק החלו לאפשר לגולשים בדף לדבר עם נציג בכל שעות היממה על מנת לתת לו מענה מהיר ויעיל יותר. בבואכם לבחון האם מוקד שירות הינו רלוונטי והכרחי לבית העסק שלכם, עליכם לקחת בחשבון את סוג העסק ואת סוג הלקוחות שמגיעים אליכם. כך לדוגמא, חברות מסוימות יכולות להסתפק בצ'ט עם נציג, ואילו חברות אחרות יצטרכו לשלב את אופציית הצ'ט עם אופציה טלפונית. מוסד לימודי כמו אוניברסיטה, מכללה לאנימציה כמו מכללת אנימאיה או בית ספר לשוק ההון עדיף שיעניק מוקד מענה טלפוני, בו הלקוח מקבל יחס אישי.

יתרונות מוקד שירות

אם אתם מתלבטים האם כדאי ונכון לבחור בהקמת מוקד שירות לעסקכם, אנו נסייע לכם להסתכל על הדברים בצורה שונה ובהירה יותר, על מנת לסייע לכם לעשות את החבירה הנכונה והטובה ביותר.

ראשית, היתרון הבולט ביותר הינו ייעול הזמן. לקוח שמעוניין לפנות דרך האינטרנט או בצורה טלפונית לעסק מסוים, והוא יידרש לעבור דרך מוקד שירות כזה או אחר, רבים הסיכויים שהשיחה תסתיים בזמן מועט יותר ועם אחוזי הצלחה גבוהים יותר. תוצאות אלה נובעות מניווט נורא ברור של השיחה, שדואג להביא את השיחה למוקדן הרלוונטי לאותו נושא. כך ניתן לחסוך זמן רב ולהשיג שירות יעיל יותר.

כמו כן, חסכון כלכלי הוא גם יתרון בולט שמוקד שירות יכול להעניק לך. באמצעות מוקד שירות יעיל וממוקד, ניתן לחסוך במוקדנים. כך תוכלו לחסוך משכורות נוספות לאורך זמן, מה שללא ספק יסייע לכם בפן הכלכלי- והכי חשוב, ללא פגיעה בלקוח.

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חפשו אותנו ב-