השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418
מבצע טלאופיס

מענה אנושי 24/7 למכללות

אחד הנושאים הראשונים והעיקריים שלומדים בכל קורס שעוסק ביצירת ארגונים עסקיים וביצירת מעטפת אפקטיבית הוא נושא שימור הלקוחות וממשק הלקוח אל מול בית העסק. בכל עסק מכל סוג שהוא, החל מחנות בגדים, פיצוצייה ועד למוסד אקדמי או צבאי שמכבד את עצמו, צריך להיות מענה אנושי אפקטיבי. מהו מענה אנושי אפקטיבי ו למה הוא הכרחי? את כל המידע הזה אנו ניתן לכם במאמר הקרוב.

ראשית, כשאתם מגיעים להחלטה לפתוח עסק, חברה או מוסד לימודי כזה או אחר, אחד החוקים הראשונים שאתם צריכים ליישם הוא חוק שימור הלקוח. הרי הלקוחות הם מקור הפרנסה שלנו וללא אותם לקוחות לא היינו משיגים את מבוקשנו. אחת הדרכים להביא לשימור לקוחות יעיל ואפקטיבי הוא באמצעות מענה אנושי . יכול 24/7 איכותי. מענה אנושי איכותי נמדד בין היתר ביכולות שלו ליצור מענה אנושי לאורך כל הזמן, משמע (הייתה חסרת פרופורציה, אך 24/7 להיות שלפני עשר או עשרים שנים הצהרה כמו זו ) מענה אנושי זמין בעידן הנוכחי מדובר במשהו לגיטימי לחלוטין. 

כך לדוגמא, ניקח את מכללת ידע פלוס, שנחשבת לאחת המובילות בתחום הלימודים והפיתוח האישי בארץ ובעולם, ששמה לעצמה כאבן יסוד את חוק שימור הלקוחות. מעבר לרמת הלימוד הגבוהה ולמעטפת הלימודים האיכותית מכללת ידע פלוס נותנת ) החל מסגל מורים ומרצים מהאיכותיים שיש למשק להציע, ועד סביבת לימוד גבוהה ביותר- גם ביחס לחברות המובילות בשוק (ידע פלוס שמה דגש על רמת הנגישות של לקוחותיה.  , - פשוטו כמשמעו. כפי שכבר הצגנו בראשית המאמר 24/7 אחת הדרכים לבצע זאת, היא יצירת מענה אנושי יצירת מענה אנושי זמין ואיכותי לאורך כל שעות היממה ולאורך כל ימות השבוע, הינו צעד חשוב בכל עסק שהוא- החל ממוסד לימודי כזה או אחר וכלה בעסק פרטי למכירת בגדים או צמידים יש צורך במענה איכותי. 

אם כן, על מנת ליצור מעטפת יעילה ואיכותית לעסק שלכם, אחד הדברים הראשונים והמרכזיים שאתם צריכים לשים עליו דגש הינו יצירת מענה איכות וזמין במשך 24 שעות ו- 7 ימים בשבוע.

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חפשו אותנו ב-