השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418
ניהול משרד

ניהול משרד

מאמרים

ניהול משרד

חברת טלאופיס מציעה מגוון שירותים מותאמים לשם ניהול משרד אפקטיבי תחת קורת גג אחת: שירותי משרד וירטואלי, מערכת לזימון תורים, ניהול לקוחות ושירותי מזכירה אישית. בעסקים בכל הגדלים, ניהול המשרד הינו חלק משמעותי וחיוני לתפקוד השוטף של החברה, ולעתים קרובות משפיע משמעותית על הביצועים. ניהול משרד הוא משימה מורכבת הכוללת תכלול של עשרות גורמים שונים ומסורבלים ושל צוות שלם ותחזוקתו מהווה לרוב חלק ניכר בהוצאות העסק.

האם גם בעסק שלך יש מקום לייעול ושיפור בהיבטים השונים של ניהול המשרד - בק אופיס, מזכירות, תיאום לוחות זמנים ופגישות, ניהול מידע, ניהול לקוחות ועוד? האם גם אתה מעוניין לנצל זמן יקר לפיתוח העסק? אם התשובות הן חיוביות, יש לנו פתרון מושלם בשבילך! ניהול משרד

חברת טלאופיס מספקת לעסקים בכל הגדלים מכלול של שירותי משרד שימנעו ממך התעסקות מיותרת בפרטים הקטנים ויתנו לך לנהל את העסק שלך בשקט נפשי תוך התמקדות בעיקר. מהיום אין צורך להחזיק צוות עובדים קבועים, תוכנות ומשרדים יקרים. מגוון השירותים הרחב שלנו לעסקים כולל בין השאר:

מוצרי ניהול משרד מבית טלאופיס

משרד וירטואלי - אין עוד צורך בהשכרה יקרה ועלויות מעסיק. שירות המשרד הוירטואלי של טלאופיס יספק לך מענה כולל לעבודות משרדיות שוטפות, כגון מענה טלפוני, מיון דואר, אחסון מידע ומטלות אדמינסטרטיביות אחרות. במסגרת השירות יוקצו לעסק שלך שעות של מזכירה ייעודית, אשר מתפעלת מספר עסקים במקביל על פי מתכונת של בנק שעות. המזכירה עונה לשיחות בשם העסק ומטפלת במיומנות ובדקדקנות בכל הנושאים השוטפים, בהתאם לצרכים של כל עסק בנפרד.

מערכת ניהול תורים - טלאופיס משתפת פעולה עם חברת ibooqu על מנת לספק לכם את שירות זימון התורים המקצועי והחסכוני ביותר. מהיום תוכל לחסוך בכ-50% מהעלויות של תפעול מוקד זימון התורים על ידי שימוש בשירות זימון התורים שלנו! השירות כולל מענה אנושי וקביעת תורים במערכת המתקדמת של ibooqu שפותחה במיוחד בהתאם למחקר של צורכי הלקוחות ונחשבת למערכת המובילה בישראל לזימון תורים. השירות כולל מענה אנושי 24/7 והוא מתאים במיוחד למשרדים של נותני שירות כמו רופאים, מטפלים, יועצים, מורי נהיגה וכו'.

מערכת ניהול לידים - ניהול לקוחות הינו אחד ההיבטים החשובים בסדר ובארגון של עסק מצליח ונחשב לגורם חשוב ביותר במסגרת שירותי משרד. ניהול לקוחות יעיל ומסודר מוביל תמיד לשיפור באחוזי ההמרה של לידים ללקוחות משלמים, וממקסם את המכירות ללקוחות קיימים. מערכות ניהול לקוחות (CRM‏) טובות הן כלי חיוני לכל עסק והן עולות כסף רב ודורשות לרוב כוח אדם נוסף שיעבוד עליהן. עסקים קטנים ובינוניים זקוקים למשאבים על מנת לגדול ולכן מיקור חוץ של ניהול הלקוחות הוא הפתרון המושלם עבורם. חברת טלאופיס מציע שירות ניהול לקוחות בתוכנת CRM מתקדמת ללא העלויות הגבוהות וכוח האדם האורגני הדרושים לכך בדרך כלל.

מזכירה אישית בשלט רחוק - במסגרת שירותי המשרד שאנו מספקים, העסק שלך יהנה מהשירותים של מזכירה אישית בשלט רחוק שתבצע מטלות אדמינסטרטיביות פשוטות ומורכבות ביעילות ובמיומנות, וללא העלויות הגבוהות של העסקת מזכירה קבועה בצוות האורגני. המזכירה האישית תבצע מגוון של שירותים החיוניים לניהול המשרד של העסק שלך מתכונת עבודה לפי שעות ותאפשר לך להסיר דאגה מלבך במגוון נושאים, דוגמת:

  • ביצוע שיחות follow-up יוצאות ללקוחות וספקים על מנת לוודא ביצוע של תשלומים, משלוחים וכו’, שיחות בנושאים רגישים שלא תרצה לערב בהם את הצוות האורגני (נושאים אישיים, נושאים פנים ארגוניים רגישים ועוד).
  • טיפול בנושאי בק אופיס שונים ובמטלות אדמינסטרטיביות.
  • גבייה, טיובים, משלוח חשבוניות וכדומה.
  • ניהול יומן וקביעת פגישות בסנכרון עם דרישות הלקוח ויומן העסק.

צרו קשר לקבלת שירותי ניהול משרד

במסגרת השירות בעל העסק יוכל להתעדכן עם נציגי טלאופיס באופן מקוון בפגישות שנקבעו לו ולקבל עדכונים מיידיים על כל פגישה ואירוע. תיאום חכם ויעיל של לוח זמנים יוביל לחסכון בזמן יקר וליעול העבודה ויאפשר לכם לפתח את העסק עם שקט נפשי. בטלאופיס אנו יודעים שזמן, כסף וניהול נכון הינם המרכיבים החיוניים ביותר להצלחה של כל עסק ואנו מחוייבים לעזור לך לקבל יותר מהם לאורך כל הדרך.

פנה אלינו עוד היום לגבי שירותי ניהול משרד וביחד נאפשר לעסק שלך לפרוח ולממש את הפוטנציאל האמיתי שלו!

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חזרה למאמרים
חפשו אותנו ב-