השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418
מבצע טלאופיס

עסקים בעידן הדיגיטל

אם אתה בעל עסק הנושא הבא יכול מאוד להואיל לך, כנראה שיש לך עסק בין אם נייד או נייח, ואתה מאוד מצליח לקוחות המגיעים אלייך ממגוון צינורות שיווק כגון :המלצות(פה לאוזן), עיתון, פייסבוק או פליירים זה מעולה . אך האם זה מספיק עבורך? האם אתה מרגיש שאתה מנצל את הפוטנציאל הגלום בעסק שלך? בטוח שמעת רבות שלקוחות אומרים שהם חיפשו אותך ברשת ולא מצאו בין אם ניווט או פשוט להתעניין בשירותים שלך.

אם ענית על חלק משאלות אלו והרגשת שהפוטנציאל רחוק מלהיות ממומש זה הזמן להתקדם לעולם הדיגיטל. עסקים רבים עשו זאת כבר ומרגישים עלייה משמעותית בפניות ועלייה בסגירת עיסקאות.כיום עסק אשר לא קיים במרחב האינטנרט מבחינת פלח לקוחות גדול בעל העסק נחשב כלא קיים. רוב פעילות "השופינג" הקנייה בפועל מתקיימת באינטרנט ורובה הגדול מתבצע דרך הניידים. אז נכון ,לעסק יש מוניטין ומעגל לקוחות גדול, אבל למה לא לנצל את התפתחות השוק והמהפכה הדיגיטלית ולהגדיל הכנסות.

שנים עסקים קטנים ובינוניים עשו שיווק בדרכים מסורתיות, עיתונות פליירים ועוד. כיום שנים אחרי עם השתלטות האינטרנט ככלל ורשתות החברתיות ומנועי החיפוש בפרט רוב העסקים נכנסים לעולם הדיגיטלי ומייצרים צינור שיווק נוסף אשר בשונה מהיתר הוא מדיד יותר ובעל שליטה גדולה יותר מבחינת הוצאות הפירסום

ישנן שתי דרכים עיקריות לכניסה לדיגיטל:

1.      פתיחת אתר אינטרנט – בעל עסק בעידן החדש מרגיש את הצורה העולה וגובר בקרב לקוחותיו ופונים לחברות שונות אשר מספקות פתרונות בניית אתרים מותאמים לפי סוג העסק אשר נותנים מענה מקסימלי לעסק ומגדילים לו את נפח החשיפה שלו מבעבר.

2.      כניסה לרשתות חברתיות – בהמשך לבניית האתרים , עסקים רבים לעיתים בוחרים לקבל את החשיפה הנוספת לא בעזרת אתר אלא בעזרת ניצול הפלטפורמה המוכרת ע"י כולם הרשתות החברתיות, פייסבוק אינסטגרם ועוד.

מבחינת אתר אינטנרט עומדות בפני בעל העסק שתי אופציות וזאת לפי סוג העסק שלו, בניית אתר תדמיתי לרוב יתאים עבור עסקים המספקים שירות כלשהו כגון: עו"ד ,מעצב פנים , רואי חשבון ועוד עבורם אתר תדמיתי יעשה אפקט נוסף היות והם יוכלו להציג לקהל הלקוחות שלכם מידע רלוונטי לתחום ואם מדובר על לקוחות חדשים יוכלו להציג אסמכתאות על העיסוק בתחום והמלצות של לקוחות אחרים על השירות .

במקרה ומדובר בעסק או נייד המוכר את מרכולתו באופן שוטף ועיקר העסק זה מכירת מוצרים עומדת בפניו האופציה של בניית חנות וירטואלית /אתר מכירות. בניית אתר מאין זה נותן לבעל העסק את האופציה הנוספת של ייצור הכנסה לעסק שלו ע"י מכירת מוצרים און ליין ללא שום אינטראקציה עם לקוח הקצה למעט מתן שירות אם וכאשר הוא צריך.

באתר חנות ניתן להציג את המוצרים לפי הצרכים שלכם, לצורך הדוגמא בין אתם מעוניינים לעשות את החלוקה לפי נושא המוצרים מחיר המוצרים וכמובן לייצר תהליך בדיקה ולבסוף רכישה קל ונוח עבור לקוח הקצה שלכם. על כל התהליך מתחילתו ועד סופו עומדת לרשותכם השליטה המלאה באתר. כל פלטפורמה תעמיד לרכשותכם מערכת ניהול ידידותית אשר בעזרתה תוכלו לנהל ולמקסם את הביצועים שלכם.

מכל הנאמר עד כה עולים מספר יתרונות ברורים לעסק הבוחר בנוכחות הדיגיטלית מאין זו

הגעה לקהל לקוחות נרחב- בשונה מאותה חנות פיזית אשר מוגבלת מבחינת הגעה ללקוחות קצה חדשים חנות דיגיטלית יכולה להגדיל את האפשרות בחשיפה אליהם

פנייה פרואקטיבית של לקוחות- ברגע שאתם בעלי נוכחות דיגיטלית הלקוחות יפנו אליכם בצורה עצמאית מתוך עניין וצורך בשירות/מוצרים שלכםו זאת ע"י חיפוש פרואקטיבי.

הוצאות מצומצמות- בשונה מחנות פיזית חנות דיגיטלית יוצרת מצב בו ישנו חיסכון גדול מאוד מבחינת עלוית בהשוואה לחנות פיסית. שדרוג- כל עת שבה אתם רוצים להגדיל את כמות המוצרים

בסיכומו של דבר , נוכחות דיגיטלית הינה חובה בין אם אתה בעל חנות או נותן שירות , אתם תיווכחו לדעת כי בטווח הארוך אתם תגדילו את מעגל הלקוחות שלכם ותחשפו לכמות נכבדה יותר של אנשים. ישנם עסקים שכבר היום ויתרו על דרכי שיווק מסורתיים ומתמקדים בדיגיטל כצינור שיווק עיקרו. אל תישארו מאחור התחילו עוד היום.

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חפשו אותנו ב-