צ’אט אנושי
חברת טלאופיס מספקת צ'אט אנושי איכותי, שמתאים לכל עסק שמעוניין להגדיל את כמות ההמרות אונליין. שירות הצ'אט אנושי שלנו כולל נציגים אנושיים מיומנים המייצגים את האתר שלכם ועונים לגולשים בכל רגע נתון. הצ'אט מאפשר להתכתב מול נציג אנושי בכל הנושאים שיוגדרו כרלוונטיים, בזירת הרשתות החברתיות ובאתר האינטרנט.
טלאופיס מספקת צ'אט אנושי לעסקים במחיר מצחיק של 49 ש"ח ללא התחייבות!!
התקשרו עכשיו
הצ'אט מאפשר להגדיל את יחס ההמרה – כמות הלקוחות שנכנסים לאתר האינטרנט שלך אשר בפועל מבצעים רכישה/ יוצאים מרוצים משירות לקוחות גדל. הפעילות במסגרת צ'אט אנושי מתאימה גם לשירות לקוחות וגם למכירות. ניתן אף לשלב בניהם. הצ'ט מייצר תועלות רבות: גידול משמעותי בהכנסות, חיסכון בהוצאות תפעוליות, גידול בשביעות רצון הלקוחות, משוב ובקרה על הוצאות הפרסום ואיכותו.
יתרונות שירות צ'אט אנושי לעסק
- ניצול מרבי של האתר –לא מאבדים אף גולש!
- מגדיל את יחס ההמרה בעשרות אחוזים!– יותר עסקאות סגורות.
- חיסכון בזמן –הנציגים מהווים מסננת ראשונית, כך שהזמן שלכם מושקע רק בלקוחות איכותיים.
- תקשורת אנושית ישירה –יוצרת אמון אצל הגולש ומגדילה את הסיכויים לסגירת עסקה.
צ'אט אנושי מבית טלאופיס - מה אתם מקבלים?
- העברת לידים - אנו פונים לגולשים באופן ייזום באמצעות הזמנה לצ'אט, נותנים מענה לשאלותיהם, מבצעים סינון ובדיקה שהגולש אכן רלוונטי ומחפש עסקה בתחומכם, ומעבירים לכם את הפרטים שלו בזמן אמת לסגירת עסקה.
- תקשורת אישית עם גולשי האתר - שילוב של נציגים באתר (אנושיים, לא וירטואליים) גורם לתקשורת ישירה עם גולשים המהווים לקוחות פוטנציאליים, נותן לגולש ביטחון ואפשרות לתקשר עם המותג מתי ואיך שנוח לו.
- שיפור שירות ללקוח - הידיעה ללקוח שתמיד יש באתר המותג מענה אנושי לכל שאלה ופנייה גורמת לתחושת שייכות ואמון במותג ובחברה.
- הגדלת נפח המכירות באתר (באתרי מכירה) - ליווי הלקוח בכל תהליך ביצוע הרכישה: החל ממציאת המוצר אותו הוא מחפש, ייעוץ והכוונה ופנייה אקטיבית לגולש תוך מתן עזרה להשלמת תהליך הרכישה.
לסיכום: הגולש נמצא אצלכם באתר כי הוא רוצה לקבל מענה מיידי – מעכשיו, עם צ'אט אנושי מבית טלאופיס מענה אנושי לעסקים, הוא אכן יקבל אותו.
קראו עוד: טלמרקטינג לעסקים
קראו עוד: ניהול יומן