שאלות תשובות

שאלות תשובות

גם לכם יש שאלה?
כתבו לנו ונחזיר לכם תשובה בהקדם
  • מהן הדרכים לקבלת הודעות?
    את ההודעה אשר נקלטת על ידי נציג השירות במוקד הודעות, שולח מחשב משימות אוטומטי. את ההודעות ניתן לקבל במספר דרכים: מייל, פקס, SMS ,קיימת גם האפשרות של שליחת ההודעה ישירות למערכות שלך, כולל פתיחת פנייה או משימה עבורך. כל הודעה ניתן לקבל בכל אחת מהדרכים המצוינות או בשילוב שלמספר דרכים יחד (לדוגמא: מייל ו-SMS, פקס ו-SMS). תדירות שליחת ההודעות נקבעת עפ”י בקשתך. הודעות יכולות להשלח online , פעם בשעה, פעם ביום או בכל מועד שתבחר.
  • כיצד ניתן לבצע הפניית שיחות מקו נייח?
    על מנת להקל על העברת הקווים ממשרדך לטלאופיס, להלן 3 אפשרויות בהן תוכל/י להעביר את שיחות הטלפון מהמשרד במידה ואין מדובר במרכזיה.

    עקוב אחרי
    1. חייג/י 72*
    2. חייג/י את מספר הטלפון שניתן לך מטלאופיס (כולל קידומת, במידה והעסק ( מחוץ לאזור חיוג 03 או 073
    3. כעת תשמע איתות כפול או שתגיע לנציג/ת שירות שעונה בשם בית העסק שלך.
    4. נתק/י- את/ה מחובר/ת.
    לביטול הפעולה חייג/י #72

    עקוב אחרי בתפוס
    1. חייג/י 73*
    2. חייג/י את מספר הטלפון שניתן לך מטלאופיס (כולל קידומת, במידה והעסק ( מחוץ לאזור חיוג 03 או 073
    3. כעת תשמע איתות כפול או שתגיע לנציג/ת שירות שעונה בשם בית העסק שלך.
    4. נתק/י- את/ה מחובר/ת.
    לביטול הפעולה חייג/י #73

    עקוב אחרי באין מענה
    1. חייג/י 74*
    2. חייג/י את מספר הטלפון שניתן לך מטלאופיס (כולל קידומת, במידה והעסק ( מחוץ לאזור חיוג 03 או 073
    3. כעת תשמע איתות כפול או שתגיע לנציג/ת שירות שעונה בשם בית העסק שלך.
    4. נתק/י- את/ה מחובר/ת.
    לביטול הפעולה חייג/י #74

    • הערה: במידה וקיים משיבון, יש לבטל אותו לפני הביצוע.
    • במידה ואתה נכשל בביצוע פעולת חיבור 73 * ו/או חיבור 74 * עליך לפנות ישירות לבזק בדרישה לפתיחת השירות, השירות. מבוצע באופן מיידי ע”י בזק וללא תשלום נוסף.
    • לחיבור 72 * אין צורך לפנות לבזק, השירות קיים במשרדים שאין להם מרכזייה.
    • לאחר העברת הקווים לטלאופיס, בדוק שההעברה בוצעה נכון באמצעות פעולה פשוטה: חייג/י למשרדך במצב תפוס ו/או באין מענה והמתן/י למענה נציג/ה (בטלאופיס). במידה ולא הגעת לנציג/ה, בטל את פעולה ונסה בשנית.
    • למשרדים בהם קיימת מרכזיה עם קו מוביל, יש לבצע את ההתחברות מהקו המוביל בלבד.
    • במידה ואין קו מוביל במשרד, אלא מספר קווים שונים, יש לבצע את ההתחברות מכל אחד מהקווים
    בנפרד אל המספר בטלאופיס
  • כיצד ניתן לבצע הפניית שיחות מקו נייד?
    הפניית שיחה באין מענה (להקיש מימין לשמאל):
    1. * >> 61 >> * >> מספר טלפון בטלאופיס >> ** >> פרק הזמן הרצוי בשניות עד להפניית השיחה (15 , 20 , 25 , 30 שניות) >> # >> מקש חיוג.
     
    ביטול הפניית שיחה באין מענה (להקיש מימין לשמאל):
    2. # >> 61 >> # >> מקש חיוג.
     
    הפניית שיחה כשהמכשיר כבוי/לא זמין (להקיש מימין לשמאל):
    3.* >> 62 >> * >> מספר טלפון בטלאופיס >> # >> מקש חיוג.
     
    ביטול הפניית שיחה כשהמכשיר כבוי/לא זמין (להקיש מימין לשמאל):
    4.# >> 62 >> # >> מקש חיוג.
     
    הפניית שיחה כשהקו תפוס/דחיית שיחה (להקיש מימין לשמאל):
    5.* >> 67 >> * >> מספר טלפון בטלאופיס >> # >> מקש חיוג.
     
    ביטול הפניית שיחה כשהקו תפוס/דחיית שיחה (להקיש מימין לשמאל):
    6.# >> 67 >> # >> מקש חיוג.
  • האם אני יכול לבדוק את כמות הדקות החודשית שלי עצמאית?
    בוודאי שכן ,ניתן לבדוק את כמות הדקות שלכם בכל חודש בטלפון: 073-2100099 יש לבחור בנתב שיחות: בדיקה לניצול דקות.
  • אילו בקרות מבוצעות לשירות?
    בטלאופיס אנו מאמינים כי מה שמבדיל אותנו ממתחרינו הינו השירות של נציגנו.
    לצורך שמירה על רמת שירות גבוה מקבלים הנציגים במוקד משובים מספר פעמים בחודש ועליהם לעמוד בקריטריונים גבוהים של שירות .
    בנוסף, כלל הצוות הניהולי מרמת מנהלת תיקי לקוחות ועד רמת מנהל צוות מבצעים סוכנים סמוים ומבקרים את השירות הניתן ללקוחות
  • האם ניתן לשלוף הודעות באמצעות נציג שירות?
    אם אינך זמין לקבלת ההודעות שלך בדרך הקבועה שבה אתה מקבל הודעות תוכל בכל זמן ובכל שעה להתקשר למספר הטלפון הייעודי שמסרנו לך, לשוחח עם נציג והוא יקריא לך את ההודעות שהתקבלו. על מנת שתוכל לבצע זאת בקש ממנהלת התיק שלך את סיסמת השליפה שלך. כאשר תשוחח עם הנציג הוא יוכל להקריא לך את ההודעות רק באמצעות הקוד.
  • כיצד אני יוצר קשר עם מנהלת התיק שלי?
    ניתן לדבר עם מנהלת התיק בטלפון 073-21000099
    או במייל teleoffice@teleall.co.il
חפשו אותנו ב-