שירותי עירוניים - מוקדי 106
מוקדים עירוניים המוכרים לנו גם בשם מוקד 106. מוקדים אלה מספקים לתושבי הערים מענה חשוב ועיקרי במגוון נושאים בשיגרה ובחירום. מדי חודש מתקבלות בממוצע כ-50,000 פניות המוקדים העירוניים הערים המרכזיות והן מנותבות לגורמים המתאימים שמטפלים בהן.
על מנת לספק מענה יעיל ומקצועי לכמות רבה של תושבים, על מוקדי השירותים העירוניים להיות גדולים ומאורגנים היטב. מוקדי השירותים העירוניים מספקים מענה במגוון נושאים - מטרדים עירוניים, תקלות בקבלת שירותים, מפגעי תשתיות, לכלוך, אירועים ופעילויות בעיר, כבישים חסומים, הפרעות בזרם החשמל או המים, שטפונות ועוד.
הפעלת מוקדי 106 עם טלאופיס
טלאופיס המומחים להפעלת מוקדים עירוניים, המוכרים גם בתור מוקד 106. טלאופיס מקבוצת טלאול CC מספקת שירות הקמת והפעלת מוקדים מקצועיים למתן שירותים עירוניים לעיריות, רשויות מקומיות ותאגידי מים רבים. בקרב לקוחותינו נמנות עיריות אשדוד, טבריה, צפת, קרית ביאליק, והרשויות המקומיות של גבעת שמואל, אופקים ועוד. אנו מתחזקים מוקדי שירות גם עבור תאגידי המים של פלג הגליל, מי מודיעין וחברות נוספות.
המוקדים פועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ו-365 ימים בשנה וכל הפניות מתועדות במערכת ממוחשבת של מוקד העירייה העוזרת לטפל בפניות ביעילות ובמהירות. הפניות מוקלטות על פי דרישת הלקוח וניתן לבצע מעקב והפקת דוחות מסודרים על כל פעילות המוקד.
לשם ניהול הפניות המוקדים שלנו משתמשים בתוכנה ייעודית שפותחה על ידי טלאול ושמתממשקת למערכות של העירייה. למערכת ניתן לגשת גם באופן מקוון ולקבל את כל המידע הדרוש על כל תקלה, פניה או אירוע. במסגרת השירות המוקדים עונים על פי תסריטי שיחה כתובים מראש ויכולים להקפיץ בעת הצורך כוננים לטיפול בתקלות.
קראו עוד: איך אני נוהג?
קראו עוד: משרד וירטואלי