השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418
הפעלת מוקדי שירות

הפעלת מוקדי שירות

מאמרים

הפעלת מוקדי שירות

חברות רבות נתקלות לעיתים בצורך דחוף במוקד טלפוני אנושי למענה לשיחות נכנסות מלקוחות. לעיתים, מדובר בצורך במתן שירות טוב ומהיר יותר, אך במקרים רבים מדובר במוקד קריטי המשמש במקרי חירום או בתקלות המשבשות את שגרת היום של אזרחים רבים. חברת טלאופיס מקבוצת טלאול CC מספקת שירותי מיקור חוץ למוקדי שירות טלפוני בשגרה ובחירום עבור מגוון חברות וארגונים גדולים בישראל ומסייעת להם להתמודד עם עומסי שיחות נכנסות בכל הנושאים - הפעלת מוקדי שירות

המוקדים מוקמים בתוך 48 שעות מביצוע ההזמנה מהלקוח וביכולתם להתמודד עם כמות עצומה של שיחות נכנסות בהתאם לצרכים שלו.

הפעלת מוקדי שירות - מה הצורך?

חברות רבות מספקות שירותים חיוניים, שתקלות בהם מובילות לפגיעה בשגרת היום של אזרחים ולעתים אף למפגע בטיחותי או לסכנת חיים. על חברות כאלה להיות מסוגלות להתמודד עם עומסי פניות במקרים רבים, ולכן חשוב שתהיה להם גישה למוקדי שירות נוספים כגיבוי למקרי חירום. חברת החשמל, תאגידי מים, ספקיות תקשורת ואינטרנט, מוקדים עירוניים, שירותי הצלה וחירום - אלו הן רק דוגמאות מעטות לחברות שצריכות לספק מענה מיידי, יעיל ומקצועי למגוון של פניות קריטיות ולא צפויות.  הפעלת מוקדי שירות עם טלאופיס

כאשר מדובר בתקלה מתכוננת או צפויה מראש או בעומסים לתקופה ארוכה, שירות הפעלת המוקדים של טלאופיס הוא הפתרון המושלם. לא משתלם לחברות ולארגונים לתחזק מוקדי שירות ענקיים ועתירי כוח אדם רק לצורך התמודדות עם עומסים שאינם מתרחשים על בסיס קבוע ושגרתי. פנו אלינו עוד היום ותהיו בטוחים שאתם מגובים בכל מקרה!

הפעלת מוקדי שירות כמענה למשבר תקשורתי

גילוי של פגם בתהליך הייצור, מכירת מזון מקולקל או חלילה פגם בחלק בטיחותי שעלול לגרום לפגיעה בחיי אדם. כל כשל שכזה מעורר "רעש" תקשורתי ויוצר משבר אמון חריף בין הצרכנים לחברה. עסקים רבים אינם מצוידים במוקד שירות לקוחות גדול ומקצועי מספיק לכל הצרכים שלהם. במקרים רבים ישנן שעות שיא שבהן הצוות האורגני של החברה אינו מסוגל להתמודד עם כמות הפניות, מה שמוביל לירידה בשביעות רצונם של לקוחות, אשר נאלצים לחכות זמן רב בהמתנה על הקו.

בסופו של דבר הלקוחות מקבלים מענה מנציג העובד תחת לחץ רב ואינו מסוגל לתת להם את מירב תשומת הלב. שירות לקוחות טוב הוא מרכיב בסיסי במתכון להצלחה של כל עסק ולכן לעתים קרובות חשוב להשתמש בגיבוי של מוקד חיצוני. נציגינו המנוסים והאיכותיים יספקו ללקוחות החברה שלך מענה אדיב ומקצועי בכל נושא שבו הם יפנו ויטפלו בכל בקשה בנפרד על פי תסריט שיחה כתוב מראש ובהתאם לצורכי העסק.

מקרי העבר הוכיחו כי טיפול מיידי ככל הניתן עם היווצרות המשבר וניהול משברים נכון, מפחית בצורה משמעותית את הפגיעה בתדמית החברה והשבת אמון הצרכנים בה. מרכיב קריטי בטיפול הקטנת מימדי המשבר הנו פתיחת קו תקשורת פתוח לקבלת פניות מהציבור.

היתרונות של הפעלת מוקדי שירות

ככל שזמן התגובה מהיר כך תפיסת הציבור את נכונות החברה לפתרון המשבר משתפרת. חברת טלאופיס הינה החברה המובילה בתחום הקונטקט סנטר בישראל ובעלת ניסיון רב בניהול משברים. זמן התגובה למענה למשבר הינו כאמור קריטי, לכן, אנו בטלאופיס ערוכים להקים תוך 12 שעות מוקד ייעודי לניהול משברים הכולל:

  • מספר טלפון ייעודי לקבלת שיחות.
  • הדרכת נציגי שירות מיומנים על ידי החברה.
  • בניית תסריטי שיחה, טיפול בתלונות צפויות וכדומה.

טלאופיס תעמיד לרשות החברה משרד ייעודי שבראשו נציג שירות מטעם החברה במוקד שירות טלפוני, על מנת שיוכל לפקח מקרוב על עבודת השירות ולספק מענה אנושי איכותי לעסק. לנציג יועמד מחשב עם חיבור לאינטרנט, גישה להודעות דואר אלקטרוני ולפקס, וזאת על מנת להגיב במיידיות לכל התפתחות שעלולה להיווצר.

קראו עוד: ניהול יומן
קראו עוד: צ'אט אנושי

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חזרה למאמרים