השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418

מענה אנושי לעסקים 24/7

העסק שלך תופס תאוצה ויש יותר שיחות טלפון נכנסות ממה שצוות הנציגים שלך יכול לקחת על עצמו? האם לקוחות פוטנציאליים מתקשרים מחוץ לשעות פעילות המשרד ואינם מקבלים מענה? האם אינך שבע רצון מרמת נציגי השירות שלך? אם כל התשובות נכונות, יש לך צורך אמיתי וברור בהשגת מענה אנושי לעסקים.

מחקרים הראו ש-47% מהלידים אינם הופכים ללקוחות משלמים עקב שירות טלפוני לא מקצועי מספיק. חברת טלאופיס מקבוצת טלאול CC מציעה מגוון שירותי מענה טלפוני אנושי 24/7 והפעלת מוקדים בפריסה ארצית שיאפשרו לך לא לפספס לעולם שיחה מלקוח קיים או מליד.

מענה לעסקים עם טלאופיס

טלאופיס מציגה את הפתרון המושלם - מענה אנושי טלפוני לעסקים שמעוניינים להיות בטופ של השירות ללקוח! שירות מענה אנושי של חברת טלאופיס מאפשר לך לנהל את העסק שלך בראש שקט, ולדעת שיש מי שנותן מענה 24/7 לפניות הטלפוניות באיכות והמקצועיות הטובה ביותר. מענה אנושי לעסקים עם טלאופיס

שירותי המענה האנושי ניתנים על ידי צוות נציגים איכותי ומנוסה שעובר הדרכות שירות מתמידות על מנת לשמור על רמת המקצועיות הגבוהה. הצוות מורכב מסטודנטים ומאקדמאים בעלי מומחיות בטיפול בשיחות נכנסות ותודעת שירות מעולה. השיחות מתבצעות על פי תסריט שיחה מוגדר מראש על ידי הלקוח וסיכום של כל שיחה נכנסת מגיע אל תיבת הדוא”ל שלו, בנוסף לדו”ח שיחות בסופו של כל יום. כמו כן, סיכום השיחות מוזן למערכת ניהול הלקוחות המתקדמת שלנו והלקוח מיודע ב-SMS.

לחברת טלאופיס נסיון ומומחיות של למעלה מ-20 שנה בהקמת ותפעול מוקדי שירות ומענה טלפוני עבור מגוון לקוחות גדולים בישראל, כגון גינדי, אזורים, נספרסו, פתחון לב, באדג’ט, הרץ, יואל גבע ועוד. אנו מציעים כיום שירות ללמעלה מ-2500 לקוחות מרוצים! במסגרת שירותי המענה הטלפוני האנושי שלנו אנו מציעים גיבוי עסקי לשעות השיא (כשהקווים בעסק תפוסים בשיחות קודמות), מענה במקרי חירום (מוקד חיצוני נוסף הפעיל כשיש עומס רב מדי על מוקד קיים), מענה מחוץ לשעות פעילות המשרד ועוד. מגוון השירותים שלנו כולל בין השאר:

מתן מענה לשירותים עירוניים

טלאופיס מפעילה ומתחזקת מוקדי 106 ומוקדים עירוניים נוספים עבור עיריות של ערים גדולות ורשויות מקומיות בישראל, כולל תל-אביב, ראשל”צ, ירושלים, טבריה ועוד. המוקדים מספקים מענה לפניות תושבים, תיעוד הטיפול והקפצת כוננים בעת הצורך, בהתאם להנחיות הלקוח. קראו עוד על מוקדי 106.

תמיכה בקמפיינים פרסומיים
מענה מקצועי ושיווקי במהלך מבצעי קידום מכירות תוך עמידה ביעדים ומטרות שהגדיר הלקוח. השירות כולל מענה גיבוי במהלך שעות שיא, ביצוע עסקאות בפועל במערכת וביצוע מכירות אפ-סייל.

מוקדי שירות לקוחות ותמיכה לעסקים
כולל הפעלת מוקדי תנועת רכבים לטיפול בתלונות על נהגים של רכבי חברה על פי נוהל 6.
פנה אלינו עוד היום ותוכל להיות סמוך ובטוח שכל לקוחותיך מקבלים מענה וטיפול מקצועי בכל פנייה שלהם. אין צורך לשאת בעלויות הקמה ותחזוקה של מוקדים ולבזבז זמן יקר בגיוס והכשרה של צוות נציגים מאפס. אנו נספק לך את התשתיות וכוח האדם המתאימים לעסק שלך!

כיצד פועל השירות?
המענה הטלפוני האנושי פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המוקד עונה לשיחות הנכנסות בשם העסק לפי תסריט שיחה מוגדר מראש ולפי יעדים ומטרות אשר הוגדרו ע”י העסק. תסריט השיחה נתפר לצורכי בית העסק על מנת לייצגו נאמנה. אנו בטלאופיס דואגים שהשירות אותו אנו מספקים יהיה ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות המקסימאלית ובחבילות המותאמות לצרכים המיוחדים של כל בית עסק.
השירות ניתן בשפה העברית.

כיצד מועברות הפניות חזרה ללקוח?

  • בתום שיחה מועברת הפניה און ליין ללקוח
  • מועבר מייל מרוכז עם כל פרטי השיחה
  • שירות SMS
  • מערכת לניהול פניות ולידים
  • בתום כל יום מועבר ללקוח דוח אקסל מפורט
  • כל זאת ועוד ללא תוספת עלות!

כיצד מובטחת האיכות?

  • נציגים איכותיים, אשר מתן שירות מעולה ללקוח הוא המוטיב המנחה אותם.
  • הנציגים עוברים הדרכות שירות תכופות במטרה לשמר ולהשביח את איכות המענה האנושי הניתן ללקוחות.
  • קבלת תסריטי שיחה מלקוח, כך שלכל שאלה או פניה יוגדר מראש המענה שינתן.

היתרון הפיננסי:
אין סיבה להוציא כסף על עובדים קבועים כאשר טלאופיס מספקת לך שירות מענה אנושי טלפוני איכותי ללא עלויות מעביד, ללא צורך לעסוק בגיוס והכשרת עובדים.

מדוע לבחור במענה אנושי של חברת טלאופיס?

  • טלאופיס בעלת ניסיון ומומחיות של הקמת מוקדים בתחום שירות למעלה מ-20 שנה.
  • טלאופיס מענה טלפוני אנושי מקבוצת טלאול CC מספקת מענה טלפוני אנושי מתקדם לעסקים  ללמעלה מ 1,400 לקוחות.
  • נציגינו סטודנטים ואקדמאיים הנבחרים בקפידה לאחר מיונים ועוברים הדרכות בתחום השירות.
  • מוקדים בפריסה ארצית.

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים

צרו עמנו קשר ואנו ניתן לכם את הייעוץ האמין ביותר ללא התחייבות מצדכם, ונוביל אתכם לפתרון הטוב והמותאם ביותר עבורכם - שירותי מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע מסביב לשעון!

קראו עוד: צ'אט אנושי
קראו עוד: ניהול יומן

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
כתובת
כיכר הדר 22, טבריה
משה לוי 11, ראשון לציון
פקס
פקס: 03-9514447
צור קשר
אנא מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
תמונת פוטר
לנציגה
אנושית
לחצו כאן