עוברים למשרד חדש? המעבר של המשרד הוא מאוד תהליך מאוד משמעותי ומלחיץ. יש לוודא שהכל מוכן במשרד החדש על מנת לקלוט את העובדים. מערכות המחשוב, טלפוניה ועוד. אחד הדברים המתבקשים הוא לתחזק את הנושא במשך תקופה באמצעות מענה אנושי. מענה זה יכול לתמוך בעסק במגוון סיטואציות, הן בתקופת מעבר, הן כתמיכה בקמפיין פרסום וגם בשוטף, כמובן.
במקביל, גם נושא העברת הרהיטים והמחשוב הוא חשוב מאוד. האם יהיו חפצים שיילכו לאיבוד? האם משהו ייהרס? אם אתם מעוניינים לשמור על הרהיטים ועל הריהוט המשרדי שלכם, עליכם לדאוג לתהליך העברת רהיטים מסודר.
סודות המקצוע: איך מעבירים רהיטים?
קיימות 2 דרכים עיקריות להעברת רהיטים גדולים. שיטה אחת היא השיטה של פירוק והרכבה. מובילים מקצועיים מבינים איך לפרק ולהרכיב מחדש את הרהיטים שלכם, מבלי שהדבר ייפגע באיכותם או בתוחלת החיים של הריהוט. אחרי שהמובילים מפרקים את הרהיטים הם משנעים אותם בעודם מפורקים לדירה החדשה, שם ירכיבו אותם מחדש.
כשאתם מנסים לפרק את הרהיטים שלכם בעצמכם אתם עלולים לגרום נזק, לכן אל תעשו זאת ותחכו בסבלנות שהמובילים יבואו ויעשו את זה ביעילות ובמקצועיות. בדרך כלל תופתעו לגלות כמה מהר הם מסוגלים לפרק את הרהיטים שלכם ותראו שעבורם מדובר במשימה פשוטה למדי. אך חשוב לזכור שמובילים מפרקים רהיטים כל יום ולכן הפכו למקצועיים ומומחים בנושא, אך באופן כללי זאת לא משימה פשוטה בכלל.
השיטה השניה היא בעזרת מנוף. במיוחד כשמדובר בקומות גבוהות ובבניינים עם חדרי מדרגות צרים וצפופים, לא תמיד שווה למובילים להעלות ולהוריד בצורה ידנית את כל הרהיטים שלכם, לפרק ולהרכיב אותם מחדש. לכן חברת ההובלה תביא מנוף, תפתחו חלון והרהיטים יעברו דרך החלון למנוף ואז למשאית, כשאין צורך לפרק אותם ולהרכיב אותם מחדש בדירה החדשה. כמובן, שיטה זו יעילה רק אם אין לכם סורגים, או כשיש לכם סורג נפתח באחד החלונות.
העברת רהיטים היא משימה לא פשוטה, אך מומחים יוכלו לבצע אותה ביעילות ובצורה בטוחה.