מערכת זימון תורים
מגוון עסקים בימינו מסתמכים על מערכת ניהול תורים אוטומטית לחלוטין על מנת שיוכלו להתמודד עם העלות הגבוהה ועם מורכבות התחזוקה של תפעול מוקד זימון תורים אנושי פנימי משלהם. עם זאת, לקוחות רבים מעדיפים לקבל מענה אנושי ותשומת לב של אדם אחר בצידו השני של הקו, מאשר לקבוע תור על ידי שימוש בתפריט אוטוטמטי והקשת מספרים. ובכן, כיום יש פתרון משולב - מערכת זימון תורים בתפעול אנושי.
מערכת זימון תורים כולל מענה אנושי
מערכת זימון תורים בשילוב מענה אנושי מאפשרת לעסק גם לבצע שימור לקוחות נוסף ומכירות נלוות בעת הצורך, עקב יכולתם של הנציגים להגיב לנושאים השונים העולים בעת קביעת התור. אם ברצונך ליהנות משני העולמות ולספק ללקוחותיך את השירות המושלם בהתאם לרצונם - ורצונך - לטלאופיס יש פתרון מושלם עבור העסק שלך.
מערכת זימון תורים מבית טלאופיס
טלאופיס מקבוצת טלאול CC מספקת ללקוחותיה שירות מערכת לזימון תורים עם מענה אנושי, בכך שהיא מאפשרת לעסקים להשתמש במוקדי זימון התורים המקצועיים שלה במיקור חוץ. המוקדים מאויישים בצוות נציגים טלפוניים איכותי ומנוסה, אשר יענה ללקוחותיך בשם העסק ויסייע להם בתהליך קביעת תור או תיאום פגישה באדיבות וביעילות. המידע מנוהל ע”י מערכת ניהול תורים מתקדמת של חברת tor4you שאיתה אנו משתפים פעולה על מנת לספק לעסק שלך את הטכנולוגיה הדרושה לקביעת תורים בצורה מסודרת ויעילה.
מערכת ניהול תורים - איך זה עובד?
נציגינו מזינים את התורים שנקבעו או שבוטלו למערכת ובאפשרות העסק לצפות בתורים שנקבעו ולערוך שינויים בתוכנה דרך האינטרנט. בתוכנה ניתן להגדיר בכל עת את הימים ושעות הפעילות של העסק וכן את שמות נותני השירות הזמינים בכל אחד מהזמנים. בעזרת tor4you חלק מהפונים יכולים לנהל את הפגישות שלהם בעצמם וכך להקטין את כמות השיחות למוקד הטלפוני ובכך להקטין באופן משמעותי את ההוצאה החודשית.
היתרונות במוקד זימון תורים של טלאופיס
מוקד זימון תורים עם מענה אנושי של טלאופיס יביא לחיסכון של עד 50% בעלויות התחזוקה של מוקד זימון תורים מקצועי בעסק שלך ומשרתת נאמנה לקוחות רבים ומרוצים בישראל במגוון תחומים – רופאי שניים, מטפלים, מרפאות פרטיות, מורים לנהיגה, יועצים ועצמאיים רבים נוספים.
קראו עוד: צ'אט אנושי