אודות

אודות

טלאופיס - שירות מענה אנושי חכם לעסקים

חברת טלאופיס מקבוצת טלאול CC היא החברה הראשונה והגדולה בישראל לשירותי מענה טלפוני אנושי ופתרונות ניהול משרד כוללים ללמעלה מ-3000 עסקים מרוצים, עם מוקדים בפריסה ארצית. אצלינו תמצא מגוון של פתרונות חכמים, יעילים וחסכוניים לניהול ההתקשרות מול לקוחות ולידים שיאפשרו לך להתמקד בניהול העסק שלך מבלי לדאוג לניהול כוח האדם והתחזוקה הנדרשים על מנת להפעיל מוקד שירות טלפוני ואינטרנטי יעיל ומקצועי. החזון שלנו הוא עזרה לעסקים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וכוח אדם איכותי ומיומן וזה בדיוק מה שאנו עושים. השירותים הרבים שלנו לעסקים כוללים בין השאר:

מענה אנושי מבית טלאופיס

מה תקבל אצלנו?

מוקדי שירות לקוחות

  1. תמיכה בקמפיינים פרסומיים – מענה מקצועי למבצעי קד”מ לעמידה ביעדים ומטרות
  2. תמיכה טכנית באתרי אינטרנט – מענה מקצועי והדרכה ללקוחות הנתקלים בתקלות בשימוש באתר העסק. קראו עוד על תמיכה באתר אינטרנט.
  3. הרשמה לאירועים וכנסים
  4. שימור לקוחות
  5. שירות לצרכנים
  6. מוקדי שירות עירוניים – מענה עבור תאגידי מים ושירות 106 עירוני בשיגרה ובחירום, כולל אפשרות מענה אוטומטי בתקלות מתוכננות, הקפצת כוננים בעת הצורך, גיבוי בשעות עומס וכו’. קראו עוד.
  7. מוקד תנועת רכבים – מענה לדיווח על נהגים ברכבי חברה על פי נוהל 6.  קראו עוד על שירות "איך אני נוהג"
  8. מערכת ניהול תורים זימון תורים וניהול יומנים 24/7 - כך לא תפספס אף פגישה עם לקוח.

ניהול משרד ומוצרים מתקדמים

  1. דיגיטל 360 – מענה ללקוחות בכל ערוצי המדיה: טלפונים, מיילים, SMS, צ'אט אנושי באתר. השירות נותן מענה לכל פעולות המשרד: שירות לקוחות, תמיכה טכנית, מכירות, זימון תורים, טיוב נתונים ועוד - קראו עוד.
  2. ממשק ניהול לידים מתקדם  הדרך הנוחה והאוליטימטיבית לנהל את כל הפניות. קראו עוד.
  3. מזכירה אישית בשלט רחוק – טיפול בנושאים רגישים או דיסקרטיים שבהם עדיף שלא יטפל הצוות האורגני של העסק, תזכור חייבים, ניהול ספקים, ביצוע בדיקות לקוח סמוי בעסק וכל המטלות האדמינסטרטיביות שאתה צריך. קראו עוד על שירות מזכירה אישית.
  4. פתרונות בק-אופיס מתקדמים - השירות שייעל לכם את העסק. קראו עוד על בק אופיס.
  5. צ’אט אנושיהצ’אט מאויש בנציגים מיומנים המסוגלים לתת מענה לפניות באתר האינטרנט של החברה ללא צורך ביצירת קשר טלפוני. כיום, חלק גדול מהתקשורת, בין נותני ומקבלי שירות, נעשה באמצעות המקלדת ולא באמצעות חיוג קולי, תן גם לעסק שלך להתקדם ואפשר יצירת קשר דרך דף האינטרנט.
אצלינו תמצא את הזמן לנהל את העסק שלך

מוקדי שירות לקוחות 24/7

בעלי עסקים רבים כבר הבינו כי שירות לקוחות מעולה הוא אחד מהיסודות החשובים שעליהם עומדות החברות המצליחות באמת. מענה טלפוני אנושי נכון ומקצועי עושה בסופו של דבר את ההבדל בין ליד ללקוח משלם, ובין לקוח אדיש ללקוח מרוצה שממליץ על העסק למכריו. מחקרים הראו שכמעט מחצית מההזדמנויות העסקיות מתפספסות עקב שירות לקוחות לא מקצועי מספיק. אז כיצד מתחזקים מוקד טלפוני איכותי לעסק שלך? הקמה ותחזוקה של מוקד טלפוני טוב אינה דבר של מה בכך – יש צורך בתשתיות תקשורת ברמה גבוהה, בגיוס כוח אדם מנוסה ואיכותי שידע לספק שירות כמו שצריך ובמערכת CRM שתשמש לניהול מסודר של כל הפניות והשיחות. עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם יכולים לעמוד בהוצאות הגבוהות הנדרשות לשם כך, ולכן מיקור חוץ הינו פתרון מושלם עבורם!

חברת טלאופיס מקבוצת טלאול CC מספקת ללקוחותיה שירותי ניהול מוקדי שירות לקוחות לכל צורך ומטרה בצורה המקצועית והיעילה ביותר שאפשר. צוות הנציגים שלנו מורכב מאקדמאיים שעוברים הכשרות תכופות בנושא שירות לקוחות ועומדים בכל עת בסטנדרטים הגבוהים של החברה. נציגי שירות הלקוחות במוקדים המופעלים על ידי טלאופיס יספקו לעסק שלך מענה טלפוני אנושי אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע כך שלעולם לא תפספס עוד שיחות נכנסות מלקוחות פוטנציאליים או קיימים. השיחות מתבצעות על פי תסריט שיחה כתוב מראש לפי הדרישות והצרכים של הלקוח ובזמנים שבהן אין לעסק שלו יכולת לענות או להתמודד עם עומס הפניות. השירות כולל גם עיבוד עסקאות, מענה ראשוני לתקלות, שימור לקוחות ועוד, במספר שפות וברמה הגבוהה ביותר.

נציגי השירות מיומנים במקצועות השירות ושימור לקוחות ודוברי מגוון שפות. פעילות מוקד שירות הלקוחות נתמכת במערכות טכנולוגיות מתקדמות המסייעות בקיצור זמן ההמתנה ללקוח, תוך תיעוד מלא של כל הפעולות.

חפשו אותנו ב-