השאר פרטים
מלאו את פרטיכם ואנו נחזור אליכם בהקדם
חייגו עכשיו: 077-7298418

מזכירה אישית

שמעתם על שירות מזכירה אישית וירטואלית לעסק? נשמע מעניין? ובכן, בעלי עסקים רבים יודעים שהמזכירה של העסק ממלאת את אחד התפקידים החיוניים ביותר לתפקודו בצורה מסודרת ונכונה. המזכירה רואה את התמונה הגדולה ויכולה לתכלל מגוון של תהליכים ומשימות על פי סדר עדיפויות נכון ותוך כדי התחשבות במגוון של גורמים.

שירות מזכירה אישית עכשיו במחיר טארקטיבי של 49 ש"ח וללא התחייבות!! השאירו פרטים עכשיו

עם זאת, עסקים קטנים ובינוניים רבים אינם מעוניינים לשאת בעלויות הגבוהות של מזכירה אישית בצוות האורגני של העסק שלהם ובעלות השכירות של המשרד שבו היא תשב. טלאופיס מקבוצת טלאול CC מספקת ללקוחותיה העסקיים פתרון מושלם לצרכים שלהם בשירותי מזכירות – מזכירה בשלט רחוק, כלומר מזכירה אישית אינטראקטיבית במשרד וירטואלי. 

מזכירה אישית לעסק

מדוע צריך שירות מזכירה וירטואלית?

מי מנג’ס ללקוחותיך לשלם בזמן? מי משרת אותך גם כשהעסק סגור? מי מעדכן אותך במידע אודות מתחריך? מי מפנה אותך מכל האדמיניסטרציה בעסק? לקוחותינו יהנו משירות מיקור חוץ של מזכירות מנוסות ומיומנות במתכונת של בנק שעות – כל עסק יקבל שירותי מזכירות בהתאם לדרישות שלו ומזכירה וירטואלית ייעודית שמטפלת באותו עסק תענה ותפנה ללקוחותיו בשם העסק ולפי דרישות שיוגדרו מראש.

תפקידי המזכירה האישית

  • מענה טלפוני אנושי לשיחות נכנסות.
  • ביצוע שיחות יוצאות במגוון נושאים ללקוחות וספקים – גבייה, מעקב, טיוב, וכו’.
  • טיפול בדוא”ל ובדואר פיזי (המשרד הוירטואלי מהווה כתובת למשלוח דואר).
  • ניהול ואחסון הידע של החברה, משלוח מידע ללקוחות וכו’.
  • טיפול בסידורים אישיים שאינך רוצה לשתף בהם אתה צוות האורגני – איתור שירותים רפואיים או חופשות, ביצוע בדיקות לקוח סמוי ועוד.
  • ניהול יומן וקביעת פגישות.
  • נושאים אדמינסטרטיביים שונים.

שירות מזכירה אישית - איך זה עובד?

חיוב הלקוח בשירות הינו על כל דקת עבודה. למעשה הלקוח משלם בדיוק עבור דקות העבודה המצטברות. בכל רגע בו מזכירתו האישית עוסקת בענייניו, מופעל שעון הלקוח. המזכירה מעדכנת את הלקוח בהתקרבה למיצוי "בנק השעות" שהוזמן וכך יכול הלקוח לשלוט מקרוב בהתקדמות הנושאים שהועברו לטיפולה.

למעשה שירות זה הינו פתרון מעשי לכל עסק אשר אין ביכולתו להחזיק מזכירה, או לעסק אשר לא מספיק לבצע את כלל משימותיו האדמיניסטרטיביות. לקוחות רבים, המשתמשים בשירות מדווחים על טיוב מהלכים כגון ייעול מערך שירות הלקוחות, ייעול מערכת הדיוור לספקים ולקוחות, הקלה שוטפת בקבלת מידע.

קראו עוד: ניהול יומן
קראו עוד: משרד וירטואלי

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
כתובת
כיכר הדר 22, טבריה
משה לוי 11, ראשון לציון
פקס
פקס: 03-9514447
צור קשר
אנא מלאו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
תמונת פוטר
לנציגה
אנושית
לחצו כאן