דיגיטל 360
הכירו את שירות דיגיטל 360 מבית טלאול וטלאופיס, מספק מענה במתן שירות לקוחות מקצועי ומהיר, במגוון ערוצי המדיה. בעקבות ההבנה כי דעת הקהל והצרכנים מפרסמים את הדעה שלהם ברשת הדיגיטלית, וכי דעה זו משפיעה על המשכיות והצלחת העסק, החלטנו בטלאול לתת פיתרון ללקוחותינו. זאת על ידי הפעלת מערך נציגים שיענו על כל פניה העולה בפני העסק בכל אמצעי דיגיטלי. טלאול מבינה את צרכי העסקים להיכנס אל השוק הדיגיטלי ולהטמיע את חותמם ובאמצעות כך להגדיל את מעגל הל'קוחות של העסק".
האמצעים הדיגיטליים העומדים לרשות לקוחותינו:
מענה אנושי לעסקים
שיחות נכנסות ויוצאות. נציגים מיומנים ומודרכים מקצועית מוכוונים לטפל בלקוחות שלכם.
צ'אט און ליין
המאפשר להתכתב מול נציג אנושי בכל הנושאים שיוגדרו כרלוונטיים, בזירת הרשתות החברתיות ובאתר האינטרנט. הצ'אט האנושי מאפשר להגדיל את יחס ההמרה - כמות הלקוחות שנכנסים לאתר האינטרנט שלך אשר בפועל מבצעים רכישה/ יוצאים מרוצים משירות לקוחות גדל.
הפעילות בצ'אט מתאימה גם לשירות לקוחות וגם למכירות. ניתן אף לשלב בניהם.הצ'ט מייצר תועלות רבות: גידול משמעותי בהכנסות, חיסכון בהוצאות תפעוליות, גידול בשביעות רצון הלקוחות, משוב ובקרה על הוצאות הפרסום ואיכותו.
מענה למיילים
מענה למיילים, תיבה למשלוח מיילים בנושאי שימור, גיוס, ושירות לקוחות.
מענה ל-SMS
אפשרות להתכתב עם הלקוחות שלכם באמצעות ה-SMS במכשיר שלהם ובכך לייצר עבורם זמינות מיידית.
מה הנציגים שלנו יכולים לעשות עבורך?
שירות לקוחות
הורידו את הדאגה מלבכם, יש מי שיקבל את פניות הלקוחות שלכם, יתן להם מענה וישפר את שביעות רצונם.
תמיכה טכנית
המוצר/ השירות שלכם דורש הסברים לתפעולו? אתם מרגישים שאתם מבזבזים זמן יקר בלהסביר ללקוחות שלכם איך משתמשים בו? - תנו לנו לעשות את זה.
מכירות
הנציגים שלנו מיומנים ברזי המכירה הטלפונית וידעו למכור את המוצר שלכם ולהגדיל את נפח המכירות הטלפוניות.
טיוב נתונים
צריכים לסדר את הדאטה שלכם? יצאתם בקמפיין ואתם רוצים לבדוק שמי שהשאיר פרטים אכן מעוניין במוצר? מעולה - הנציגים שלנו מיומנים לבדוק את הנתונים ולטייבים ולחסוף לכם בעלויות.
מה אתם מרוויחים?
- חיסכון בעלויות תפעול.
- כלי שיווקי יעיל, חסכוני ואפקטיבי.
- מיצוב המותג שלך בחזית הטכנולוגיה.
- המותג שלך עושה הכל בכדי לדבר עם לקוחותיך.
קראו עוד: ניהול יומן
קראו עוד: מזכירה וירטואלית