שירות תמיכה באתר אינטרנט

שירות תמיכה באתר אינטרנט

מאמרים

שירות תמיכה באתר אינטרנט

תמיכה טכנית באתר אינטרנט היא חובה עבור כל עסק, שמשווק את הפעילות שלו און-ליין, בין אם בצורה של קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, אתר מכירות (e-commerce), או עבור כל עסק שמחזיק באתר אינטרנט בתור תעודת זהות ואמצעי לגיוס לקוחות. חברת טלאופיס מציעה מוקדי HELP DESK, שמעניקים תמיכה טכנית באתרי אינטרנט.

שירות תמיכה באתר אינטרנט - המומחיות שלנו

  • רב ערוציות - המוקד עובד ומעניק שירות רב ערוצי בפלטפורמות שירות הכוללות: צ'אט אונליין, מענה לדואר אלקטרוני, מענה טלפוני אנושי ומענה בכתב, כל זאת ברמה הגבוהה ביותר ומתוך נסיון מוכח. תמיכה באתר אינטרנט
  • צ'אט ONLINE - אפשרו ללקוחות פוטנציאליים וגולשים הפוקדים את אתרכם להפנות שאלות לאנשי התמיכה שלכם וליזום איתם שיחה חיה בצ'אט או בווידיאו. קדמו את העסק שלכם על ידי שיפור השירות שאתם מגישים ורכשו את אמון לקוחותיכם.
  • הטמעה קלה ופשוטה - ניתן להטמיע את אפליקציית צ'אט און ליין בכל אתר. זהו הכלי האולטימטיבי לקידום מכירות ומתן תמיכה בעסקים מקוונים ואתרי אינטרנט.
  • מקצועיות ומקצוענות - טלאופיס מעמידה לרשותך צוות מיומן ומקצועי בתחומי התמיכה באתרי האינטרנט, תמיכה במוצרי חומרה טכנולוגיים ועוד.
  • שליטה באתר האינטרנט - התמיכה תאפשר לך תמונה מדויקת באשר לכל מה שקורה בעסק המקוון או האתר שלך בכל רגע נתון ותאפשר לך להגיב בהתאם בזמן אמיתי ובכך תאפשר לך למצות את הפוטנציאל הגלום בעסק המקוון או האתר שלך.
  • מיצוי פוטנציאל האתר - למצות את הפוטנציאל העסקי הטמון במי שכבר הגיע ונמצא באתר שלך ולהגדיל משמעותית את הכנסותיך .

תמיכה טכנית באתר אינטרנט, לא רק תסייע לך להעניק לגולשים וללקוחות שלך את השירות הטוב ביותר, במקרה של תקלה או היעדר התמצאות, אלא גם תאפשר לך לחסוך במשאבים כלכליים. לפי הבדיקות שלנו, מודל התמחור הקיים בחברת טלאופיס עבור תמיכה באתר אינטרנט מסייע לחסכון של עד 50 אחוזים מעלות הפעלת מוקד INHOUSE.

קראו עוד: משרד וירטואלי
קראו עוד: ניהול יומן

למידע נוסף ולהצטרפות למוקדים טלפונים אנא מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם
חזרה למאמרים
חפשו אותנו ב-